خبرگزاری کار ایران

سالاری رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۶۰

جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی عصر روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه سال ۹۹ با حضور دبیرکل، اعضای شورا و هیات بازرسی در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه، علی اصغر احمدی دبیر کل حزب به تشریح وضعیت عمومی و فضای سیاسی و اقتصادی کشور پرداخت. در ادامه، گزارش فعالیت کمیته ها و شاخه‌های حزب توسط رئیس هیات اجرایی ارائه شد و اعضای شورای مرکزی به ارائه نظرات پیشنهادی خود در خصوص نحوه تداوم بهینه فعالیت کمیته ها و شاخه‌های حزب پرداختند.

 در این جلسه همچنین موضوع درخواست کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، مبنی بر ارائه دیدگاه های احزاب عضو این شورا در خصوص نحوه آسیب شناسی و بررسی نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری جریان اصلاحات و تدوین مانیفست جامع اصلاح طلبان معطوف به حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از طرح نظرات اعضا، مقرر شد محورهای ط م شده در کمیته ها، شاخه ها و دفتر سیاسی حزب با اولویت مورد بررسی کارشناسی جدی قرار گیرد.

در پایان جلسه نیز موضوع تفکیک ایفای مسئولیت دبیرکلی و ریاست شورای مرکزی (مندرج در اساسنامه مصوبه حزب) در دستور کار قرار گرفت و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. با تصویب شورای مرکزی حزب،   این دو مسئولیت از هم تفکیک و محمد سالاری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز