خبرگزاری کار ایران

بررسی ویژه برگزاری آزمون سراسری در کمیسیون آموزش مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۸۶۹

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون در جلسه‌ای فوق‌العاده و ویژه، موضوع برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: این کمیسیون تمامی برنامه‌های قبلی خود برای روز یکشنبه هفته آینده را به خاطر اهمیت موضوع برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها لغو کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: این کمیسیون همچنین بر اساس دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بررسی بیشتر زمان آزمون سراسری از وزرای علوم، بهداشت و همچنین رئیس سازمان سنجش و رئیس ستاد کرونای استان تهران دعوت کرده است تا در نشستی ویژه موضوع را مجدداً مورد بحث و بررسی قرار دهند.

منادی با اشاره به اینکه اولویت اصلی کمیسیون آموزش، رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی از سوی وزارت علوم برای برگزاری آزمون سراسری است، تصریح کرد: معتقدیم اگر زیرساخت‌های لازم برای اجرای دستور العمل‌های بهداشتی وجود نداشته باشد، نمی‌توان آزمون سراسری را برگزار کرد، به همین منظور در جلسه یاد شده از مسئولان مربوطه خواهیم خواست که دقیقاً در این زمینه گزارش ها، اطلاعات و همچنین آمادگی خود را اعلام کنند که در غیر این صورت برگزاری آزمون در محیط‌هایی غیر از دستور العمل‌های بهداشتی که بر آن تاکید دارد، ممکن نخواهد بود.

رئیس کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس همچنین گفت: نتیجه جلسه با مسئولان آموزشی و بهداشتی کشور به اطلاع رئیس و هیئت رئیسه مجلس خواهد رسید و گزارش آن نیز به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز