خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

در تولید قطعات بالگردی به خودکفایی رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۷۲

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دیدار با فرمانده هوانیروز که به مناسبت سالروز عملیات مرصاد انجام شد، گفت: امروز در تولید قطعات بالگردی به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی زمینی با اشاره به جایگاه ویژه هوانیروز در میان نیروهای مسلح کشور، گفت: هوانیروز از گذشته تا امروز شرایط متفاوتی را تجربه کرده است، در زمان طاغوت شرایط مطلوبی نداشت اما در زمان دفاع مقدس شهدای عزیزما به این نیرو شرافت و قداست ویژه ای بخشیدند  و این قداست تا انتهای تاریخ با هوانیروز خواهد ماند.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: در برهه ای زمان عده ای تلاش کردند تا قدرت هوانیروز را  با کم کردن امکانات و بخشیدن سرمایه های آن به سایر نیروها ضعیف کرده که به لطف خدا با همت فرماندهان و کارکنان متخصص هوانیروز، این یکان روز به روز با اقتدارتر از قبل شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اهمیت جایگاه فرماندهی در هوانیروز خاطرنشان کرد: امروز فرمانده و کارکنان هوانیروز به درجه ای از ایمان و تقوا رسیده اند که با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی این یکان را  همانند روزهای دفاع مقدس به قداست رسانده اند .

وی افزود: هوانیروز یکی از یکان هایی است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید ویژه‌ای بر حفظ، ارتقای آمادگی و توان دفاعی آن دارند و از آن بعنوان یک مولفه قدرت یاد می کنند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بخش دیگری از سخنانش به ارتقای سطح کیفی هوانیروز ارتش کرد و افزود: در گذشته حجم زیادی از بالگردها زمین گیر، بُرد موشکها پایین و حتی امکان پرواز در شب را نداشتند، اما امروز با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) و همت فرماندهان، مسئولین و کارکنان؛ تمامی این نقایص برطرف شده است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نتیجه نهایی دیدگاه فرمانده هوانیروز به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) این است که امروز صنایع یا علی(ع) هوانیروز نه تنها قطعات بالگردی را تامین می کند بلکه قطعات مورد نیاز صنعت پنها را نیز تامین می نماید به نحوی که امروز توان دفاعی و رزمی هوانیروز به ۸۲ درصد رسیده است که در حوزه بالگردی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی افزود: امروز، موشک هایی که استفاده می کنیم ساخت متخصصان داخلی هوانیروز است که نسبت به گذشته ارتقا بسیار چشمگیری داشته است .تمامی بالگردهای هوانیروز نیز آماده پرواز برای رزمایش ها و ماموریت های مختلف هسستند. خلبانان ما پرواز در شب را به خوبی انجام  می‌دهند و تمامی این پیشرفتها به علت وجود وحدت کلمه در بین فرماندهان، کارکنان و مسئولین هوانیروز است.

امیر سرتیپ دوم قربانی فرمانده هوانیروز نیز در این دیدار ضمن تشکر ازحمایت های بی‌دریغ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هدف ازاین دیدار، تشکر و قدردانی از زحماتی که در این مدت سه ساله برای هوانیروز کشیده‌اید، است.

وی افزود: در این مدت به لطف شما و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تغییرات بسیار زیادی در هوانیروز صورت گرفته است به نحوی که درحوزه آمادگی رزمی به جایگاهی رسیده ایم که زبانزد بوده و جزو برترین ناوگان بالگردی در جهان به شمار می رویم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز