خبرگزاری کار ایران

سردار رشید:

دشمنان هزینه بی‌ثبات نشان دادن ایران را پرداخت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۴۴

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گفت : به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از میدان رزمایش نیروی دریایی سپاه به دشمنان‌مان هشدار می‌دهیم که به طور قطع هزینه بی‌ثبات نشان دادن ایران را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از صبح امروز سه شنبه در منطقه عمومی خلیج فارس و دریای هرمز در حال برگزاری است، گفت:خداوند متعال را شاکریم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جهت ارتقای توان رزم در مقابله با تهدیدات دائما در حال تلاش هستند.

وی افزود: مدت یک هفته است که فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه یک رزمایش بسیار گسترده و مشترک در منطقه وسیعی از خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان را در حال طرح ریزی و اجرا دارند.

رشید در ادامه تاکید کرد: به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا از این صحنه و میدان رزمایش نیروی دریایی سپاه اعلام کرده و به دشمنان‌مان هشدار می‌دهیم که به طور قطع هزینه بی‌ثبات نشان دادن ایران را پرداخت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در پایان اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و مولفه‌های قدرت‌ ،در زمان و مکان مناسب ،پاسخ محکم و قوی به تهدیدات و اقدامات بی‌ثبات ساز دشمن خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز