خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرمانده سپاه به مناسبت درگذشت مادر شهیدان حیدریان

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۵۶

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهیدان جعفر و ابوالفضل حیدریان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر «حسین سلامی» روز سه‌شنبه در این پیام تسلیت خطاب به خانواده معظم شهیدان جعفر و ابوالفضل حیدریان تصریح کرد: تاریخ این سرزمین گواه انسان‌های آزاده‌ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طاغوت‌های یغماگر، قامت خم نکرده و آتش به اختیار، پرچم مقاومت و هیهات مناالذله را برافراشتند و با توکل، ایمان و تعالیم اهل‌بیت(ع) ایستادگی راسخ کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ظهور انقلاب اسلامی با علمداری حضرت امام(ره) موجب جوشش انسان‌هایی شد که با شناخت زمانه و بصیرت، از هستی و آمال خود گذشتند تا ریشه این نهال تازه به بار نشسته را با تقدیم خون معطرشان سیراب و استوار کنند و نگذارند نگاه طمع آلود نامحرمان بر خاک و ناموس میهن بیفتد.

سلامی عنوان کرد: شهدا سفیران این نظام نهضت حسینی در عالم غیبند که در نزد آفریدگارشان متنعمند و در همه حال حافظ، ناظر و هدایتگر ما بوده و هستند و جوانان امروزی ما به حول و قوه الهی ادامه دهنده همین نسل خدایی بی‌ادعای دوران دفاع مقدس هستند.

وی خاطرنشان کرد: درود و رحمت خداوند بر والده این شهیدان والا مقام، فرنگیس اویسی که با تعلیم و تربیت چنین حماسه‌سازانی بویژه سردار شهید جعفر حیدریان فرمانده دلاور محور تپه چشمه و غرب دزفول در عملیات فتح‌المبین، این‌گونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بیمه کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: از درگاه خداوند متعال برای والده مؤمنه و مرحومه شهیدان حیدریان علو درجات و برای خانواده گرانقدر و بستگان وی صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز