خبرگزاری کار ایران

هیات وزیران تصویب کرد؛

تخصیص منابع مالی برای برای جبران خسارات سیل و زلزله سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در چند استان

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۲۹۱

هیئت وزیران با تخصیص مبلغ پنج هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال برای جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تأسیسات زیربنایی خسارت‌دیده ناشی از وقوع سیل و زلزله سال ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در ۲۱ استان موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۱ مرداد ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور با تخصیص مبلغ پنج هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تأسیسات زیربنایی خسارت‌دیده ناشی ‌از وقوع سیل و زلزله سال ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان و یزد موافقت کرد.

هم چنین، مبلغ نه هزار و ۵۵۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) با معرفی بنیاد فوق بین آسیب‌دیدگان ناشی از سیل و زلزله استان‌های یادشده به منظور بازسازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری پرداخت می‌شود.

 مطابق این تصمیم، بنیاد مذکور موظف است گزارش عملکرد این تصویب نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز