خبرگزاری کار ایران

عمویی به ایلنا خبر داد؛

بررسی حادثه تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۵۴

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی حادثه تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت با حضور مسئولان ذی صلاح خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در اولین جلسه پیش روی خود به بررسی ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده‌های امریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در فضای سوریه می‌پردازد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: جلسه عصر یکشنبه کمیسیون، با حضور مقام‌های مربوطه از سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح به جزئیات این اقدام غیرقانونی نیروهای اشغالگر آمریکایی در قبال مسافران این پرواز غیرنظامی می‌پردازد.

وی گفت: ابعاد حقوقی، بین‌المللی، بشردوستانه، هوایی و نظامی این حرکت تهدیدآمیز بخش هوایی نیروی تروریستی و اشغالگر سنتکام، در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت و ضمن مروری بر آخرین اقدامات صورت گرفته در نهادهای مختلف کشورمان در واکنش به اقدام آمریکا، شکایت جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز