خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد واگذاری مجموعه شهید شیرودی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۸۴۶

وزارت ورزش و جوانان به منظور حفظ و صیانت از مهمترین آثار تاریخی-ورزشی کشور، پیشنهاد واگذاری مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای تعمیر، نگهداری و بهره برداری از آن را ارائه نموده است.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان یک شرکت صد در صد دولتی از شرکت های وابسته به وزارت ورزش و جوانان به شمار می رود.

با تشکیل این شرکت و به منظور تقویت بنیه مالی آن، تعدادی از املاک سازمان تربیت بدنی وقت یا ادارات تابعه استانی از جمله مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) در سال ۱۳۸۳ با مصوبه هیئت وزیران به آن شرکت منتقل شد و از سال ۱۳۹۰ در راستای اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل (۴۴) در لیست بنگاه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفت، موضوعی که با وجود گذشت حدود ۹ سال هنوز میسر نشده است.

 از این رو با توجه به جایگاه ویژه مجموعه ورزشی فوق به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی استان تهران و ضرورت بازسازی و انجام تعمیرات اساسی آن به منظور حفظ و صیانت از مهمترین آثار تاریخی-ورزشی کشور و هم چنین ظرفیت موجود در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای تعمیر، نگهداری و بهره برداری از آن مجموعه به عنوان یکی از برجسته ­ترین مجتمع ­های ورزشی پایتخت، این وزارت در نظر دارد به استناد ماده (۱۱۸) قانون محاسبات عمومی کشور نسبت به واگذاری مجموعه مذکور به اداره کل مزبور اقدام نماید.

به همین منظور وزارت فوق به کمیسیون لوایح دولت پیشنهاد نموده تا موضوع انتقال مجموعه فوق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز