خبرگزاری کار ایران

دریادار خانزادی:

مراکز آموزشی و مهارتی نیروی دریایی ارتش باید به روز شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۱۸

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، گفت: با هدف گذاری کوتاه مدت و میان مدت گام‌های موثری برای اعتلای دانش پژوهان نیروی دریایی برداشته شده است.

به گزارش ایلنا، دریادار خانزادی صبح امروز - دوشنبه ۶ مردادماه - در بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت با اشاره به اهمیت ویژه به مراکز آموزشی، اظهار کرد: مهمترین رکن در این مرکز، آموزش و تربیت است. آموزش چه از نظر کیفی و کمی برای نیروی دریایی راهبردی ارتش حائز اهمیت است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به سیاست‌های کلی این نیرو در راستای افزایش توان رزمی توسط آموزش‌های نوین، گفت: در این زمینه با هدف گذاری کوتاه مدت و میان مدت گام‌های موثری برای اعتلای آموزش به دانش پژوهان در کلیه مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی برداشته‌ایم.

دریادار خانزادی با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، گفت: با حضور فرماندهان و اساتید توانمند در تمام حوزه‌های علمی، نظامی و آموزشی، این مرکز ظرفیت بالایی برای ایفا و گسترش آموزش‌های دریایی در کشور را دارد.

بر اساس این گزارش، دیدار با تعدادی از خانواده های دارای بیمار صعب العلاج  و بازدید از پروژهای در حال ساخت اعم از  مهمانسرا، مدرسه شهدای نیروی دریایی،  پارک هفتم آذر شهرک سازمانی و پروژه ساخت ۹۶ واحدی مسکونی در مرکز فرماندهی آموزش‌تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا  از دیگر برنامه های دریادار خانزادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز