خبرگزاری کار ایران

یک مقام مطلع خبر داد؛

انتشار بیانیه رسمی ماهان‌ایر تا ساعاتی دیگر/ هواپیمای مسافربری در ارتفاع مجاز مشغول به حرکت بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۸۶

یک مقام مطلع در هواپیمایی ماهان اعلام کرد: درحال تنظیم بیانیه رسمی درخصوص تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافری این شرکت در آسمان سوریه هستیم.

به گزارش ایلنا، یک مقام مطلع در شرکت هواپیمایی ماهان گفت: با اخذ اطلاعات و اسناد پروازی و مستندات دیگر، درحال تنظیم بیانیه رسمی درخصوص تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافری این شرکت در آسمان سوریه هستیم.

این مقام مطلع افزود: آنچه مسلم و قطعی است، آن است که هواپیمای مسافری ماهان در مسیر پروازی بین‌المللی و در ارتفاع مجاز مشغول به حرکت بوده و همه استاندارد‌های لازم پروازی را رعایت کرده بود و از جمله جهت‌یاب این هواپیما که همه مشخصات پروازی و نوع هواپیما را به رادار‌های غیرنظامی منطقه ارسال می‌کند، روشن بوده است.

وی تصریح کرد: قطعا این اقدام آمریکا، اقدامی خصمانه یا تحریک آمیز بوده است و بزودی در بیانیه رسمی این شرکت، جزئیات و نحوه پیگیری حقوقی این اقدام برای اطلاع عموم مردم اعلام خواهد شد.

این مقام مطلع همچنین از رسانه‌ها و عموم مردم خواست از هرگونه گمانه زنی و ایجاد شبهه و شایعه درخصوص نوع بار یا مسافران این هواپیما پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز