خبرگزاری کار ایران

شهریاری در گفت‌وگوی تلفنی با مفتی اهل سنت عراق تأکید کرد:

اهمیت و ضرورت همبستگی و وحدت بیشتر میان امت اسلام

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۲۵

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صورت تلفنی با شیخ "مهدی الصمیدعی"مفتی و رئیس دارالافتای اهل سنت و جماعت عراق گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام شهریاری در این گفت‌وگو ضمن آرزوی سلامتی برای شیخ الصمیدعی، از مواضع ایشان در قبال جمهوری اسلامی ایران و اقدامات وی در زمینه وحدت امت اسلامی  قدردانی کرد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ما امروز در برهه خطرناکی قرار داریم که بیش از هر زمانی  ضرورت همبستگی و وحدت بیشتر بین امت اسلام را می طلبد.

شهریاری همچنین بر ضرورت هوشیاری بیشتر در مقابل توطئه های اخیر آمریکایی- صهیونیستی تأکید و امت اسلام و همه آزادگان جهان را به وحدت بیشتر برای مقابله این توطئه ها فرا خواند.

شیخ مهدی الصمیدعی هم در این گفتگو با اشاره به فعالیت دار الافتای اهل سنت و جماعت عراق، در زمینه وحدت بین احزاب و گروههای عراقی برای انجام هر اقدامی در زمینه پروژه های اسلامی و مقاومت، اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به رفع بسیاری از فتنه های موجود در عراق از جمله فتنه های طائفی، فتنه داعش و ...از تعامل خوب ایران با اهل سنت دنیا و عراق و تلاش های این کشور در مبارزه با داعش قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز