خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده:

نیروی هوایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۱۲

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهد ستاری گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از اردوگاه جنگلی دانشجویان شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در کلاردشت گفت: هدف از برپایی این اردوی آموزشی تقویت روحیه سلحشوری، کسب مهارت در بکارگیری جنگ افزار‌های انفرادی و آشنا شدن افسران آینده نیروی هوایی با شرایط سخت و بحرانی جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این دوره حدود ۲۰ روزه با حضور نیروهایی از سراسر کشور در رسته‌های مختلف در مناطق جنگلی، کویری و کوهستانی برگزار می‌شود، افزود: آموزش نیرو‌های جوان در منطقه جنگلی چمن مکارود کلاردشت برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: دشمنان در مورد مردم ایران محاسبات اشتباهی دارند و به همین دلیل انقلاب مردمی ما را درک نمی‌کنند.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به اینکه امنیت در مرزهای هوایی کشور برقرار است، بیان کرد: دشمنان خوب می‌دانند آمادگی‌ رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست.

وی در پایان گفت: حفظ قدرت دفاعی، رصد دشمن، صدور اخطارهای به موقع و برخورد با هرگونه اقدام دشمن؛ موجب ایجاد قدرت بازدارندگی کشور شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز