خبرگزاری کار ایران

فرمانده دژبان کل ارتش:

سلامت سربازان در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۲۱

فرمانده دژبان کل ارتش با بیان اینکه سلامت سربازان در اولویت قرار دارد، از کسب رتبه نخست مرکز آموزش دژبان آجا در رعایت اصول بهداشتی و مسائل تربیتی و آموزشی در سطح نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش صبح امروز همزمان با آغاز پذیرش مشمولان جدیدالورود، با تأکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی و مسائل تربیتی و آموزشی گفت: مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش در رعایت اصول بهداشتی و ارزشیابی عملکرد در حوزه مسائل تربیتی و آموزشی در سطح نیروهای مسلح رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان برای ناامن جلوه دادن سربازخانه‌های کشور افزود: مراکز آموزشی و سربازخانه‌های ما امن‌ترین مکان‌ها برای سربازان هستند و تاکنون نیز به یاری خدا توانسته‌ایم این ادعا را اثبات کنیم.

حسینی با بیان اینکه سلامت سربازان برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: امروز مراکز آموزشی و دیگر یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، اصول بهداشتی ارائه شده از سوی قرارگاه پدافند زیستی را به دقت اجرا می‌کنند و به لحاظ امنیتی و بهداشتی در بالاترین سطوح قرار دارند.

فرمانده دژبان ارتش عنوان کرد: امروز همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ما پذیرش مشمولان مردادماه را داریم و در این مراسم، خانواده‌های سربازان هم شرکت کرده‌اند تا از نزدیک در جریان امور قرار گیرند و نگرانی‌هایشان نسبت به حضور سربازان در دوره آموزشی برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز