خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه:

باید برای نظارت بیشتر، نمایندگان معاونان پارلمانی دولت را انتخاب کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۸۳

نماینده ارومیه در تذکر خود تاکید کرد که مجلس باید برای نظارت مستمر معاونان پارلمانی دولت در مجلس را نمایندگان انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سید سلمان ذاکر» نماینده ارومیه در تذکری با بیان اینکه اقتدار مجلس اقتضا می‌کند که برنامه‌ریزی‌هایمان در راستای تقویت و کارآمدی مجلس باشد، اظهار داشت: امروز نمایندگان ساعت‌ها وقتمان را اختصاص داده‌ایم برای امر مهم نظارت بر شورای عالی نظام صنفی، مدیریت بحران و کمیته‌هایی مثل کمیته فلسطین افرادی را انتخاب کرده‌ایم، اگر واقعاً بخواهیم در امر نظارت قوی شویم لازمه آن این است که رصد کنیم و ببینیم کجا مجلس با نظارت کارآمد می‌شود.

وی افزود: آنچه که می‌تواند نظارت مستمر را تعریف کند و کارآمدی ما را افزون و شفاف‌سازی کند و نیز در حل مشکلات و  رابطه دولت با مجلس را تعریف ‌کند، ارتباط مجلس با دولت است.امروز ارتباط خودمان را با دستگاه‌های اجرایی تعریف نکرده‌ایم حتی اگر  شش ماه هم بگذرد معاون پارلمانی را نخواهیم شناخت چراکه آنها را دستگاه های اجرایی انتخاب می‌کنند؛ مگر ما در انتخاب معاونین پارلمان نقشی داریم؟

نماینده ارومیه تاکید کرد: اگر بخواهیم مشکلات مردم را با نظارت حل کنیم باید نظارت را مستمر کنیم و معاون پارلمانی را خود مجلس انتخاب کند، معاونین رایزنی می‌کنند که مشکل را حل کنند و حتی به مرحله کمیسیون نرسد، ما باید از خودمان در دولت نیرو داشته باشیم  و برای حل مشکلات مردم فکر اساسی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز