خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در اعتراض به توهین یک نماینده به مجلس دهم؛

مجلس دهم کارهای بزرگی انجام داد/ شایسته نیست پارلمان دهم را بی‌کفایت بخوانیم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۰۶

موسوی لارگانی تاکید کرد: در مجلس دهم نمایندگان انقلابی حضور داشته و کارهای بزرگی انجام شده است این شایسته نیست که ما مجلس دهم را بی‌کفایت بخوانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول مرداد) مجلس شورای اسلامی، در تذکری ناظر بر ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه اظهار داشت: ایشان در نطق خود عنوان می‌کند مجلس بی کفایت دهم که شایسته نیست از تریبون مجلس چنین اظهارنظری صورت گیرد.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر انتقادی به بخشی از عملکرد مجلس دهم وجود دارد، با استدلال و با عنوان قانونی و اشاره مستقیم باید مطرح شود و استفاده از لفظ کلی مجلس بی کفایت به مجلسی که امام و رهبری آن را در رأس امور خطاب کرده اند، توهین به همه نمایندگانی است که تعداد زیادی از آنها در این مجلس نیز حضور دارند.

وی تاکید کرد: بنده خود نیز انتقاداتی به عملکرد مجلس دهم دارم اما این که کلیت مجلس دهم را زیر سوال ببریم اشتباه است.در مجلس دهم نمایندگان انقلابی حضور داشته و کارهای بزرگی انجام شده است این شایسته نیست که ما این مجلس دهم را بی کفایت بخوانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز