خبرگزاری کار ایران

عمویی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور فرمانده ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۱۴۴

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره جلسه امروز این کمیسیون با فرمانده ناجا توضیحاتی ارائه کرد.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری، گفت: در این جلسه سردار اشتری با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات نیروی انتظامی، بر در دستور کار قرار گرفتن رویکرد «پلیس هوشمند"» در نیروی انتظامی تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ادامه داد: سردار اشتری با برشمردن الزامات تقویت اقتدار پلیس، عنوان کرد که علیرغم برخی کمبودها در نیروی انتظامی، نیروهای پلیس با انگیزه انقلابی، وظایف محوله را با تلاش مضاعف دنبال می‌کنند.

وی افزود: سردار اشتری عنوان کرد که براساس موارد ارائه شده، یکی از چالش‌های عمومی در فضای کشور، افزایش جرائم سایبری به دلیل رها بودن مدیریت فضای مجازی در کشور، است. یک نمونه شناخته شده که افراد مختلفی با آن مواجه شده‌اند، فیشینگ است که سعی شد با الزامی شدن رمز دوم کارت‌های بانکی، روند رشد آن کنترل شود.

عمویی در پایان عنوان کرد: در این جلسه فرماندهان پلیس اطلاعات و امنیت، و پلیس فتا نیروی انتظامی هم به ارائه گزارش از تهدیدها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های کاری خودشان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز