خبرگزاری کار ایران

نیکزاد مطرح کرد؛

تاکید بر پیگیری اصلاح ساختار بودجه در مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۷۵۷

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری اصلاح ساختار بودجه و عملیاتی شدن آن در قوه مقننه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد پس از نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با دبیر و حقوقدانان شورای نگهبان  در خصوص تفاهم مجلس و شورای نگهبان مبنی بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه، گفت: کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی به این دارد که اجزاء نظام بتوانند با یکدیگر همکاری کنند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و لزوم اصلاح ساختار بودجه ریزی کشور، تاکید کرد: یقین بدانید که مجلس به شدت روی این موضوع کار می‌کند، تا بتواند بودجه عملیاتی و اصلاح ساختار بودجه داشته باشد.

 نیکزاد افزود: این موضوع اکنون در راس اقدامات مجلس است که به صورت کمیسیون محور و با کار تخصصی و اضطراری در کمیسیون ها؛ به شدت روی این موضوع کار می‌شود تا بتوانیم در موضوع معیشت و اقتصاد و گرفتاری‌هایی که برای مردم در این عرصه حادث شده است، گره گشایی کنیم.

نائیب رئیس دوم مجلس گفت: مجلس باور دارد که خیلی بهتر از این می‌شود در خدمت ملت بود و مشکلات اقتصادی مردم را در عرصه‌های مختلف اصلاح کرد.

وی تاکید کرد: دولت هم باید برای تفاهم همکاری و همدلی به ما بپیوندد، تا مجبور نشویم عمده کارهایمان را از طریق نمایندگان و ارائه طرح در صحن مجلس به تصویب برسانیم.

 نیکزاد بار دیگر اصلاح نظام بودجه ریزی کشور را ضروری دانست و افزود: نمی‌شود در کشور هر سال بیش از گذشته منابع کشور را صرف هزینه‌های جاری دولتی کنیم که هزینه اش بسیار فراتر از هزینه غیرجاری باشد، بنابراین این کار به شکل دقیق و کارشناسی در مجلس در حال بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز