خبرگزاری کار ایران

گلایه اعضای کمیسیون کشاورزی از عدم ترخیص برخی نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۸۴

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در حضور آقای قالیباف گزارش سفر هیات سه نفره اعضای کمیسیون کشاورزی به منظور بررسی شرایط واردات نهاده‌های دامی ارائه شد.

به گزارش ایلنا، معین‌الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، در خصوص تشریح نشست امروز ( یکشنبه ۲۹ تیرماه)کمیسیون با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدای این نشست آقای ساداتی نژاد رئیس کمیسیون گزارشی از عملکرد رویکردها و اهداف کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه کرد.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیئت سه نفره متشکل از اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست طی روزهای گذشته به منظور بررسی واردات نهاده‌های دامی و رسوب آن در برخی از بنادر کشور سفری را داشته است، ادامه داد: متاسفانه برخی از نهادها دامی وارداتی به دلیل عدم تخصیص ارز در بندر امام خمینی(ره) ترخیص نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حضور قالیباف گزارش سفر هیات سه نفره اعضای کمیسیون کشاورزی به منظور بررسی شرایط واردات نهاده‌های دامی ارائه شد، عنوان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی انتظارات خود از هیات رئیسه مجلس در خصوص ارتقای بخش کشاورزی در برنامه هایی مانند بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه  امروز دکتر قالیباف مطرح کرد که کمیسیون کشاورزی باید اولویت ها را بسنجد و موضوعات را مسئله محور پیگیری کند، خاطرنشان کرد: با هم افزایی موجود و نگاه رئیس مجلس به نقش کمیسیون کشاورزی امیدواریم این بخش به جایگاه واقعی خود مجدداً دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز