خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مقرر شد؛

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و رفع اشکالات طرح تامین قیر رایگان

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۷۶

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: کمیته‌ای فردا صبح این طرح را با حضور طراحان آن به صورت کامل بررسی کنند تا اشکالات آن رفع شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: با توجه به تصویب دو فوریت طرح الحاق یک بند به تبصره ۱ قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور درباره تامین مواد اولیه قیر رایگان برای انجام پروژه‌های بهسازی روستاها، نوسازی مدارس و ... در صحن علنی امروز، این طرح در نشستی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح مورد توجه نمایندگان قرار دارد زیرا در صورت تصویب نهایی، می‌تواند در تکمیل و انجام پروژه‌های عمرانی بویژه در مناطق محروم و روستایی کمک بسیار خوبی باشد.

مفتح تصریح کرد: به موجب طرح تامین قیر رایگان، ۴۸ درصد به راه‌های فرعی روستایی، ۲۵ درصد به معابر و بهسازی روستاها، برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت، برای مالش پاشی مناطق مورد تایید سازمان محیط زیست، سازمان نوسازی مدارس و ... اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به ایراد اصل ۷۵ این طرح اظهار کرد: براساس بررسی‌های امروز مشخص شد، طرح تامین قیر رایگان با برخی مواد قانون اساسی مانند اصل هفتاد و پنج مغایرت دارد و باید تامین مالی آن مشخص شود، همچنین امکان دارد در زمان بررسی این طرح در صحن علنی یا شورای نگهبان وجود ابهامات و سوالاتی آن را دچار مشکل کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه کلیات طرح تامین قیر رایگان در نشست امروز این کمیسیون تصویب شد، تاکید کرد: قرار شد، کمیته‌ای فردا صبح این طرح را با حضور طراحان آن به صورت کامل بررسی کنند تا اشکالات آن رفع شود و بعد از بررسی و تصویب نهایی آن در جلسه روز سه‎شنبه کمیسیون، چهارشنبه در صحن علنی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز