خبرگزاری کار ایران

در دیدار با خانواده یکی از شهدای ناوچه کنارک مطرح شد؛

دریادار خانزادی: خون شهدا موجب تبلور روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۱۲۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه خون شهدا موجب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می‌شود، گفت: شما خانواده‌های شهدا آنقدر مانوس با قرآن کریم هستید که شاید هرآنچه که بخواهیم در این مورد بر زبان بیاوریم ضروری نباشد.

به گزارش ایلنا، دریادار حسین خانزادی که حامل پیام تبریک و تسلیت شهادت دفتر مقام معظم رهبری به خانواده شهید محمدابراهیم کاظمی یکی از شهدای حادثه شناور پشتیبانی کنارک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار بود خطاب به خانواده این شهید والامقام در شهر درق شهرستان گرمه خراسان شمالی اظهار داشت: پیام فرمانده ارتش نیز تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرامی است و  قطعا توانایی پر کردن جای خالی این شهیدان سخت است اما ما در کنار شما هستیم و برای شما آرزوی صبر و توفیقات بیشتری داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: آنچه که از شما عزیزان در روز شهادت و در تهران دیدیم درس بزرگی بود و نشان داد شما خانواده های شهدا آنقدر آموخته و مانوس با قرآن کریم هستید که شاید هرآنچه که بخواهیم در این مورد بر زبان بیاوریم  ضروری نباشد.

وی با اشاره به رشادت های شهدا در طول انقلاب اسلامی افزود: همه ما آغاز و پایانی داریم و مرگ برای همه هست اما شجاعانه شهادت را انتخاب کردن نصیب هر فردی نمی شود.

امیردریادار خانزادی افزود: صبوری خانواده های شهدا مثال زدنی است و  خداوند در قرآن کریم در سوره ی آل عمران نیز فرموده «آن هایی که در مصیبت صبر می کنند اجر و پاداش الهی برای آنها است و درهای رحمت خداوند برای آنها باز می شود».

وی گفت: شهادت نصیب مردانی می شود که لیاقت دارند و این ۱۹ شهیدی که در حادثه ماه مبارک در فضایی که نیروی دریایی برای افزایش آمادگی رزمی خود را آماده می کرد، جانشان را برای امنیت و افزایش آمادگی رزمی نثار کردند هیچ‌کدام از اشخاص برخوردار و خاصی نبودند، همه ی این ها از مردم عادی بودند وما مواجه شدیم با یک گزیده ای از جوانان این ملت که در سراسر ایران قسمت نیروی دریایی را انتخاب کردند و جانشان را در کف دستشان گرفته اند برای اینکه امنیت را برقرار کنند.

وی در مورد شهید کاظمی نیز گفت: به این شهید خراسان شمالی افتخار می کردیم و به خانواده فرهیخته کاظمی و به ویژه بانوان این خانواده که مثل حضرت زینب عمل کردند نیز افتخار می کنیم و از رفتار آنها چیزی جز کرامت و عزت ندیدیم.

 امیر دریادار خانزادی با بیان این که چشم ملت ایران به شما و صبر و استقامت وپایداری خانواده های شما و شهداست، اظهار داشت:  دشمنان هم به رفتار شما نگاه می کنند وتا به امروز آنچه که آنها بدست آوردند چیزی جز مایوس شدن نبوده است زیرا شهادت بخشی از مهمترین آموزه های دین ماست و ما هم این لباس را به تن کرده ایم و در صف جانبازی، ایثارگری و شهادت ایستاده ایم.

رزمنده سپیدپوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید کارمند محمد ابراهیم کاظمی از استان خراسان شمالی و شهر درق‌ در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز