خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا :

برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی حضوری در کشور ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۶۹

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در ابلاغیه‌ای به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: طبق مصوبه این کمیته، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور تا شرایط کاهش شیوع و ابتلای بیماری کرونا ممنوع است.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری در ابلاغیه به استانداری ها افزود: با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید ۱۹ در کشور و اعمال برخی محدودیت ها، با تصویب بیست و ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی، و با تایید وزیر کشور، به منظور جلوگیری از گسترش و ابتلای بیماری در سطح کشور و صیانت از سلامت شهروندان،   برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور تا شرایط کاهش شیوع و ابتلا به بیماری ممنوع است.

ذوالفقاری در این ابلاغیه خاطرنشان کرد: درصورت لزوم برای برگزاری همایش ها و سمینارها با استفاده از امکانات الکترونیکی و ویدئوکنفرانسی اقدام شود.

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنین در این ابلاغیه خطاب به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرده است تا ضمن اقدام در این زمینه، این دستور را به دستگاه های استانی و فرمانداری های تابعه نیز ابلاغ کنند تا ا اقدامات لازم انجام شود.

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز