خبرگزاری کار ایران

امروز؛

عراقچی با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۶۵۳

معاون وزیر خارجه کشورمان با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، امروز در سفر به مشهد با علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی دیدار و پیرامون موضوعات مختلف گفتگو کردند.

موضوع دیدار و گفتگوی امروز  عراقچی با علیرضا رزم‌حسینی توسعه همکاری اقتصادی خراسان رضوی با کشورهای همسایه به ویژه کشور دوست و همسایه، افغانستان بود. 

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از سفر امروزش به مشهد، چهارشنبه گذشته ۲۵ تیر در سفر به کابل با سرپرست وزارت خارجه افغانستان، سرپرست وزارت دارایی و رییس شورای عالی مصالحه ملی آن کشور دیدار و گفتگو کرده بود. 

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور  نیز  گفت: معاون سیاسی وزارت امور خارجه صبح امروز در مسیر بازگشت از هرات وارد مشهد شد و عصر امروز این کلانشهر را ترک می‌کند.

محمد بهشتی منفرد افزود: دکتر عباس عراقچی هفته پیش در سفر به کابل و هرات با مقامات کشور افغانستان دیدار داشتند و در مسیر بازگشت امروز از هرات وارد مشهد شدند.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با استاندار خراسان رضوی پیرامون زمینه‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان تنها برنامه حضور وی در مشهد است.

 عراقچی در جریان این سفر، از توافق با طرف افغانستانی برای شتاب در نهایی کردن سند جامع همکاری‌های دو کشور اشاره و بیان کرده بود توافق کردیم ظرف مدتی کوتاه حداکثر سه ماه، سند جامع را آماده امضا کنیم.

هواپیمای حامل عراقچی پیش از ظهر امروز در مسیر بازگشت از کابل به تهران، در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

وی پس از دیدار و گفتگو با استاندار خراسان رضوی، عصر امروز مشهد را به مقصد تهران ترک می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز