خبرگزاری کار ایران

بررسی اصلاح موادی از قانون فعالیت احزاب / حضور رئیس جمعیت هلال احمر و شورای عالی استان‌ها در کمیسیون امور داخلی مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۳۳

اعضای کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس این هفته میزبان رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس شورای عالی استان ها جهت استماع گزارش و برنامه‌های آنها هستند.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی طبق دستورکار اعلام شده در روز یکشنبه (۲۹تیرماه) در نشست عمومی خود طرح اصلاح مواد (۱ ) و (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می‌کنند.

در ادامه، دستور کار هفتگی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، این کمیسیون روز یکشنبه طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان را نیز بررسی می کند.

همچنین، کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای  مجلس میزبان رئیس جمعیت هلال احمر جهت ارائه گزارش فعالیت ها و برنامه های این سازمان است.

در ادامه، روز سه شنبه،کمیسیون مذبور ضمن بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان با دعوت از رئیس شورای عالی استان ها  گزارش و برنامه های این شورا را استماع می کنند.

همچنین چهارشنبه کارگروه ارتقا و کارآمدی جایگاه مجلس در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس راهکارهای ارتقا و کارآمدی مجلس بررسی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز