خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پدافند غیرعامل و فرمانده ناجا مهمان هفته آینده کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۳۱

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده میزبان رئیس سازمان پدافند غیرعامل و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جهت استماع گزارش عملکرد آنها خواهند بود.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طبق دستورکار اعلام شده در روز یکشنبه ۲۹ تیرماه میزبان رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خواهند بود که قرار است گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرده و به سوالات نمایندگان در این خصوص پاسخ دهد.

همچنین ادامه تدوین و تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های یکساله کمیسیون و بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دیگر دستورکارهای روز یکشنبه اعضا خواهد بود.

روز دوشنبه ۳۰ تیرماه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به بازدید از مراکز هسته ای خواهند رفت.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نوبت صبح روز سه شنبه ۳۱ تیرماه بعد از بررسی و مرور آخرین اخبار و تحولات به استماع گزارش فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌‌پردازند و سوالات خود را در خصوص فعالیت این نهاد مطرح می کنند.

کمیسیون امنیت ملی در نوبت عصر همان روز ضمن رسیدگی به ادامه تدوین و تعیین اولویت ها و برنامه های یکساله کمیسیون و بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، آخرین اخبار و تحولات روز ملی، منطقه ای و بین المللی را نیز مرور خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز