خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن‌های خوراکی؛

مدیر عامل «اتکا»: آمادگی افزایش خطوط تولید خود بر اساس نیازهای کشور را داریم

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۲۷

مدیر عامل سازمان «اتکا» گفت: سازمان اتکا از معدود مجموعه هایی هست که با تکیه بر ظرفیت های بومی زنجیره تولید تا مصرف انواع کالاها و اقلام اساسی و مایحتاج مردم را در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا، عیسی رضایی مدیر عامل سازمان«اتکا» در مراسم افتتاح و بهره برداری خط تولید ۱۵۰ تنی تصفیه روغن های خوراکی کارخانه گنجه رودبار اظهار داشت: در شرایط بحران شیوع گسترده ویروس کرونا ، فعالیت ارزنده و چشمگیر تولیدکنندگان که با تمام مخاطرات جانی ، جهادی و انقلابی برای تهیه و تأمین کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم و ایجاد آرامش در جامعه تلاش می کنند ، قابل تقدیر و تحسین است.

وی افزود: با افزایش ظرفیت تولید در کارخانجات اتکا ، تمام تلاش خود را در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر تولید بکار بسته و انشاءالله با اقدامات جهادی مدیران و کارکنان سازمان و هدف گذاری  مناسب در مسیر بالندگی ، شاهد جهش خوبی در تولیدات و خدمات اتکا خواهیم بود. این خط تولید نیز یکی از این برنامه های جهشی اتکا در سال جاری است که با پشتکار و همت کارکنان شریف اتکا راه اندازی شده و توان تولید روزانه ۱۵۰تن روغن با شرایط و کارایی بسیار خوب را دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان اتکا از معدود مجموعه هایی هست که با تکیه بر ظرفیت های بومی زنجیره تولید تا مصرف انواع کالاها و اقلام اساسی و مایحتاج مردم را در اختیار دارد ، گفت: اتکا این آمادگی را دارد در راستای خدمت صادقانه به مردم و بر اساس نیازهای کشور خطوط تولید خود را افزایش دهد.

رضایی هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت تولید انواع روغن مایع ، بهبود کیفیت محصولات ، کاهش هزینه ها ، توجه به تأمین نیاز مشتریان و کسب بیشتر سهم بازار عنوان کرد و افزود:  بهره برداری از این خط تولید جدید موجب تولید پایدار ، کاهش قابل توجه افت و ضایعات به میزان حداقل ۲۰ درصد ، کاهش مصرف انرژی و مصرف آب ، کاهش محسوس مشکلات زیست محیطی ، کاهش اسیدیته روغن به کمتر از ۰۵/۰ درصد و ارتقای سطح کیفی محصولات خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز