خبرگزاری کار ایران

رضایی در دیدار با مسئولان بسیج کارگری کشور مطرح کرد؛

اعضای بسیج باید با مفهوم سوت‌زنی آشنا باشند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۸۹۱

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای بسیج باید با مفهوم سوت زنی علیه مفسدان آشنا باشند و مفاسد را گزارش کنند تا مراجع رسمی، برخورد کنند.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در دیدار با مسئولان بسیج کارگری با اشاره به این نکته که مردم در سیمای بسیج، سیمای انقلاب را می‌بینند، گفت: مردم می‌دانند که شما نماینده دولت، مجلس یا قوه قضائی و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیستید، شما را با سپاه و سپاه را یار مقام معظم رهبری و بازوی نظام می‌دانند و بر خلاف افرادی که با مسئولیت‌های گوناگون می آیند و می‌روند، بسیج را در کنار خودشان و ثابت قدم می‌بینند.

وی ادامه داد: باید عملکرد بسیج جامعه کارگری به گونه‌ای باشد که مردم در سیمای یکایک شما، مهربانی، آرامش، امنیت را ببینند و شما پناه و پشتیبان کارگران و خانواده‌های آنان باشید که الحمدلله تاکنون اینطور بوده اما برای رسیدن به نقطه ایده آل باید زحمات بیشتری کشید.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساله نظارت و مبارزه با فساد در پایگاه‌ها، تصریح کرد: ارزیابی و نظارت بر پایگاه‌ها، اعضا و مسئولان پایگاه‌ها در کنار توجه به آموزش بویژه مسائل اعتقادی و در نظر داشتن موضوعات عاطفی در تعالی فعالیت‌های شما مؤثر خواهد بود. مساله بعد، موضوع مبارزه با فساد است. در مبارزه با فساد، دولت، مجلس و قوه قضائیه عامل اجرایی هستند ولی اصل کار بر عهده نظام اسلامی است. لذا اعضای بسیج باید با مفهوم سوت زنی علیه مفسدان آشنا باشند و مفاسد را گزارش کنند تا مراجع رسمی، برخورد کنند که البته این فعالیت نباید جنبه تبلیغاتی پیدا کند و فقط باید دفاع از حقوق عامه را در روابط بنگاه‌ها با بانک و … پیگیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز