خبرگزاری کار ایران

در پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری مطرح شد؛

سرحدی‌زاده مبارز دوران ستم‌شاهی، حامی جدی کارگران و از فعالان تحزب در کشور بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۸۷

در پی درگذشت مهندس ابوالقاسم سرحدی‌زاده، پیام تسلیتی از سوی حزب مردم‌سالاری صادر شد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام به شرح زیر می‌باشد:

و من المومنین رجال، صدقوا ما عاهدوالله علیه                                                               

خبر آسمانی شدن مهندس ابوالقاسم سرحدی‌زاده موجب تأثر و تألم فراوان شد. ایشان از مبارزان دوران ستم ‌شاهی بود که بارها طعم تلخ زندان را در آن سال‌های غربت و دلتنگی چشیده بود.

مرحوم سرحدی‌زاده به عنوان وزیر کار دولت مهندس میرحسین موسوی منشا خدمات فراوان و از جمله حمایت قانونی و بی‌دریغ از کارگران زحمتکش ایران بود. پیگیری قانون کار به نفع این طبقه اجتماعی و از جمله پشتیبانی جدی دولت از آنان از طریق استفتاء از امام خمینی(ره) و پاسخ مبسوط رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمینه ولایت مبسوط الید فقیه و دولت اسلامی برای پرداخت حقوق حقه کارگران از آثار باقیمانده خدمات آن حامی جدی کارگران و آن عزیز از دست رفته است.

ایشان علاوه بر وزارت و نمایندگی مجلس با دبیر کلی حزب اسلامی کار و عضویت در شورای مرکزی خانه کارگر فعالیت‌های منسجم سیاسی و تشکیلاتی را تقویت کرد و از فعالان تحزب در کشور بود؛ حزب مردم‌سالاری علاوه بر عرض تسلیت به پیشگاه مردم سرافراز ایران و به ویژه همسر و فرزندان و دیگر اعضای خانواده ایشان، به تمامی اعضای حزب اسلامی کار و خانه کارگر و دبیران کل احزاب و نمایندگان ادوار مجلس و مدیران خدوم کشور نیز تسلیت گفته و از خداوند سبحان، رحمت بیکران الهی را برای آن فقید سعید مسألت دارد.

روحش شاد و راهش مستدام باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز