خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان قزوین:

رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۴۸

رییس کل دادگستری استان قزوین در رابطه با موضوع کارخانه های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات، گفت: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین با حضور رییس کل دادگستری استان، مسئولان قضایی و مدیران استان در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گفت: رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» را در سال ۱۳۹۹ از آحاد مسئولان و مردم مطالبه کردند و با این وصف همه مکلفیم تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار ببندیم.

مقام ارشد قضایی استان قزوین اذعان کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دارد و با همه تحریم ها و توطئه های دشمن، در استان قزوین که یکی از قطب های صنعتی کشور است هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود و بتوانیم شرکت های نیمه فعال را نیز به چرخه تولید بازگردانیم که لازم است در جهت رسیدن به این هدف مهم همه دستگاه ها و نهادها به میدان بیایند.

وی در رابطه با موضوع کارخانه های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات، بیان کرد: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد و در صورت فروش دستگاه ها و ماشین آلات و اموال منقول شرکت و اعیانی به این منظور، خریدار باید متعهد گردد با حفظ کاربری صنعتی این کارخانه، به حیاتش ادامه دهد و طی این مدت مقدمات انتقال کارخانه را با ابزارهای جدید در یکی از شهرک های صنعتی استان قزوین فراهم نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز