خبرگزاری کار ایران

بشیری در نطق میان دستور:

رییس‌جمهور برای معرفی وزیر صمت بیش از این تعلل نکند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۹۱

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه مشکلات مردم فقط اقتصادی نیست بلکه تفاوت در پرداخت‌ها است، تصریح کرد: رسیدگی به اختلاس‌ها باید جدی‌تر شود و در مورد شفاف‌سازی در تمامی زمینه‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه، 25 تیرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبری و مردم ایران، گفت: از مردم حوزه انتخابیه که برای سومین بار به اینجانب برای خدمت‌گذاری اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدواریم با پشتیبانی همه نمایندگان بتوان مطالبه‌گر حقوق همه ملت ایران به ویژه مردم حوزه انتخابیه باشیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تبریک روز اجتماعی و تامین اجتماعی به کارکنان این سازمان، افزود: ضروری است رئیس‌جمهور و هیات دولت به مساله معیشت و درمان همه افراد تحت پوشش بهزیستی و جامعه کارگری به ویژه بازنشستگان بیشتر توجه کنند.

وی با یادآوری اینکه ویروس کرونا طی 5 ماه است به کشور وارد شده و به مردم خسارت‌های جانی و مالی زیادی وارد کرده است، ادامه داد: به همه خانواده‌های جانباختگان به ویژه خانواده محترم همکار ارجمندمان عیسی جعفری، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ تسلیت عرض نموده و برای همه جانباختگان غفران و رحمت الهی طلب می‌نمایم؛ از همه کسانی که در مراکز درمانی و حمایتی به ویژه در بیمارستان‌های حوزه انتخابیه زحمت می‌کشند تشکر می‌کنیم و از رئیس جمهور می‌خواهیم که تمامی ظرفیت‌های کشور را برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا به کار گیرند و دستگاه‌های مسئول کسانی را که در این راستا کوتاهی و قصور می‌کنند شناسایی کنند و برخورد قانونی با آنها داشته باشند.

 نماینده مردم پاکدشت مجلس یازدهم از مردم خواستار جدی گرفتن توصیه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا شد و گفت: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و تولید واکسن کرونا که مسئولان گفتند تا آذرماه تولید می شود بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

بشیری با انتقاد از اینکه گرانی افسارگسیخته و نفس‌گیر قیمت کالاها به ویژه کالاهای تولیدی تحت نظارت دولت و افزایش قیمت ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی تبدیل به کرونای اقتصادی شده و به جان مردم افتاده است، افزود: لازم است رئیس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور نظارت حداکثری بر امور اقتصادی کشور داشته باشد و نسبت به معرفی وزیر برای وزارت صمت بیش از این تعلل نکند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت صمت یکی از وزارت‌خانه‌های بسیار با اهمیت است اما تاکنون وزیر ندارد و چندین ماه با سرپرستی اداره شده و مشکلاتی را در پی داشته است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام هم و غم مجلس باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باشد، گفت: مجلس باید بسته حمایتی با هماهنگی دولت برای اقشار کم درآمد در نظر بگیرد و برای درازمدت با برنامه ریزی دقیق دیپلماسی اقتصادی کشور را فعال کرده و صادرات را در کنار تولید رونق دهد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مردم فقط اقتصادی نیست بلکه تفاوت در پرداخت‌ها است، تصریح کرد: رسیدگی به اختلاس‌ها باید جدی‌تر شود و در مورد شفاف‌سازی در تمامی زمینه‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

 نماینده پاکدشت مجلس یازدهم از اظهارات مطرح شده توسط دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی ویژه خبری تشکر کرد و ادامه داد: انتظار می رود مواضع صریح، شفاف و کارشناسی همه نمایندگان کمک کند که رونق اقتصادی در کشور افزایش و مشکلات اقتصادی مردم را همه بتوانیم حل کنیم.

بشیری از نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به شهرستان پاکدشت به منظور افتتاح دفتر نمایندگی و مجموعه ورزشی محمودآباد تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز