خبرگزاری کار ایران

پاسخ نیکزاد به تذکر آئین‌نامه‌ای حاجی بابایی: توهینی در کار نبوده

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۸۸

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تذکر آئین‌نامه ای حاجی بابایی در خصوص حفظ شأن نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: دو روز پیش مقام معظم رهبری فرمودند مجلس و شأن مجلس انقلابی ایجاب می کند که نمایندگان به گونه ای سخن بگویند تا جایگاه و شأن مجلس رعایت شود و از طرفی مجلس به ویژه هیات رئیسه باید مجری آئین نامه باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۰ روز است که طرح فوریتی در خصوص کالابرگ برای کسانی که در این کشور هنوز صبحانه ندارند، به هیات رئیسه داده شده است. دلیل اینکه این طرح فوریتی اعلام نشده، چیست؟ توضیح بیّن بفرمایید.

وی افزود: اعضای هیات رئیسه مجلس حتی اگر یک کمیسیون از نظر تایپی اشتباهی داشته نباید در مقابل ۸۰ میلیون نفر اعلام کنند، کمیسیون برنامه و بودجه از صبح همه چیز را اشتباه داده است!

علی نیکزاد ثمری که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر حاجی بابایی گفت: توهینی در کار نبوده، آقای امیرآبادی گفتند دوستانی که لیست را به هیات رئیسه داده اند اشتباهاتی را مرتکب شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز