خبرگزاری کار ایران

حزب اسلامی کار:

«سرحدی‌زاده» لحظه‌ای از تلاش برای ارتقای زندگی کارگران ایران فروگذار نکرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۰۳

حزب اسلامی در پیامی درگذشت «ابوالقاسم سرحدی‌زاده» را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حزب اسلامی کار به مناسبت درگذشت "ابوالقاسم سرحدی‌زاده"، وزیر اسبق کار و امور اجتماعی و عضو شورایعالی سیاستگذاری حزب اسلامی کار بیانیه‌ای صادر و فقدان وی را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خبر درگذشت مردی که همه عمر غمخوار جامعه کارگری کشور بود غمی جانکاه در این ایام اندوه‌بار بر دل و جانمان نهاد. متاسفانه در کمال ناباوری جامعه کار و تولید ایران یکی از نیکوترین و دلسوزترین حامیان خود را از دست داد. مهندس ابوالقاسم سرحدی‌زاده، وزیر اسبق کار و امور اجتماعی، عضو شورایعالی سیاستگذاری حزب اسلامی کار، از اعضای ارشد خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی رخت از سرای فانی بربست و در جوار ملکوت اعلی آرام گرفت. مهندس سرحدی‌زاده در طول عمر پر فروغ خود لحظه‌ای از تلاش برای ارتقای زندگی کارگران ایران فروگذار نکرد. او همچنین از بنیانگذاران و حامیان یکی از بزرگترین مراکز خیریه کشور بود. موسسه خیرالعمل از باقیات و صالحات ایشان است. بدون شک دغدغه‌های آن مرد آسمانی برای رفاه، رشد و اعتلای جامعه کارگری در وصف ناید و در دفتر دنیای فانی نگنجد.

اگرچه پرواز جان این مردبزرگ و بی‌بدیل و مبارزه نستوه از نزد زمینیان به اوج سبز آسمان الهی، شکوفایی بهار جاودان در روح پرفتوح اوست؛ لیک تحمل فقدانش برای یاران فکری او طاقتی بزرگ می‌طلبد و صبری فراوان. اعضای حزب اسلامی کار در سراسر کشور با چشمانی اشکبار و دلی غمین ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم مهندس سرحدی‌زاده و جامعه کارگری کشور، آرام گرفتن روح بزرگش در جوار اولیای الهی و پاکان دنیای باقی را از خداوند آرزو می‌کنند. بدون شک خدمات ارزنده ایشان برای همیشه در نزد مردم شریف ایران به یادگار خواهد ماند. سابقه درخشان او، دلسوزی بی‌انتهایش برای کارگران این مرز و بوم، مشاور امین بودن برای وزرای بعد از خود در وزارت کار و امور اجتماعی بدون هیچ چشم‌داشتی و در نهایت همه و همه خوبی‌هایش به بازماندگان و یارانش این اطمینان را می‌دهد که هم‌اکنون گل جانش در محضر خداوند عطرافشان است.»

حزب اسلامی کار

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز