خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر رئیس‌جمهور:

جلسه‌ شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا امیدبخش بود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۱۸۵

معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره به انتشار برخی مطالب درباره جلسه‌ی روز دوشنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا که با حضور روسای قوای سه‌گانه برگزار شد، خاطرنشان کرد: برآیند و برونداد پنجاه‌ویکمین جلسه‌ی هماهنگی اقتصادی قوا، اراده‌ی آشکار برای هم‌افزایی قوا در مقابل دشواری‌های تحمیلی به کشور بود، آن‌چنان‌که ادبیات همدلانه و رویکرد تعاملی سران قوا نسبتی با جو زدگی‌ها، مجادلات و حاشیه‌سازی‌های بیرونی نداشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‌دیروز جلسه‌ی شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا با نخستین حضور رئیس ‎مجلس یازدهم و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه‌ی پارلمان برگزار شد. جلسه‌ای امیدبخش که تصویر سزاواری از نقشه‌ی راه رهبری برای تعامل قوا ارائه داد.

‌برآیند و برونداد پنجاه‌ویکمین جلسه‌ی هماهنگی اقتصادی قوا، اراده‌ی آشکار برای هم‌افزایی قوا در مقابل دشواری‌های تحمیلی به کشور بود آن‌چنان که ادبیات همدلانه و رویکرد تعاملی سران قوا نسبتی با جوزدگی‌ها، مجادلات و حاشیه‌سازی‌های بیرونی نداشت.

‌دور از انتظار نبود که خالقان فضاسازی‌های رسانه‌ای که هر روز خبری جعلی را روی خط می‌فرستادند، این‌بار هم داستان‌سرایی کنند و خلاقانه دیالوگ بنویسند. متاسفانه در این روزها که سلامت مردم در تهدید کروناست، روان جامعه نیز از ‎فیک‌نیوزها آرامش ندارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز