خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی شهادت دکتر پارسا معین را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۵۸

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی شهادت دکتر حامد پارسا معین از کارکنان اداره بهداشت،امداد و درمان این نیرو را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَری مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ

خبر شهادت همکار و همرزم عزیزم شهید سرهنگ پزشک حامد پارسا معین که در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی تا آخرین نفس ایستادگی کرد،اندوه جانگداز ی برای اینجانب و مجموعه همکارانم در نیروی پدافند هوایی بر جای گذاشت.

شهادت این ارتشی دلاور در راه خدمت به کشور گواه دیگری است برای رشادت و جانفشانی کارکنان غیرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران تا نشان دهند تا پای جان برای کشور و مردمشان ایستاده اند و در عرصه های مختلف رزمی،بهداشتی و درمانی و هرجا که نیاز به حضور شان باشد در کنار نظام اسلامی و مردم شهید پرور ایران عزیز حضور دارند.

اینجانب شهادت جناب سرهنگ دکتر حامد پارسا معین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا،مجموعه نیرو های مسلح و همکاران عزیزم در نیروی پدافند هوایی ارتش و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تبریک و تسلیت عرض و از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی برای بازماندگان داغدار مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز