خبرگزاری کار ایران

سید عباس موسوی:

اتاق فکر ضدانقلاب تلاش می‌کند مانع اجرای سند راهبردی ایران و چین شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۲۱

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: هم ضد انقلاب و هم اتاق های فکر تلاش می کنند تا با هجمه به این راهبرد و نقشه راه، مانع از اجرای آن شوند. اما ملت ایران مانع این موضوع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، درباره سند همکاری میان ایران و چین گفت: ایران به عنوان کشوری مهم در غرب آسیا و همچنین چین کشوری مهمی در شرق آسیا، همواره روابط مهم و خوبی داشته‌اند. در سفر سال ۹۴ رئیس‌جمهور چین به ایران قرار بر این شد تا روابط میان تهران و پکن به سطح استراتژیکی حرکت کند و قراردادی برای همکاری جامع با هم امضا کنند.

وی افزود: از همان زمان چندین کارگروه روی این موضوع کار کردند و در نهایت با تبادل پیش نویس مقدماتی، پیش‌نویس نهایی آماده و برای مذاکره نهایی آماده شده‌است. طرف‌های دیگر ناراحت هستند که این توافق تمامی حیله‌های آنها را خراب کرده که این هجمه ها ریشه در خارج دارد.

موسوی تصریح کرد: هم ضد انقلاب و هم اتاق های فکر تلاش می کنند تا با هجمه به این راهبرد و نقشه راه، مانع از اجرای آن شوند. اما ملت ایران مانع این موضوع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز