خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز؛

اعضای کمیسیون آموزش تصمیم‌گیری درباره تعویق کنکور را بر عهده ستاد ملی کرونا گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۳۲

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: اعتبارات صندوق نوآوری شکوفایی در محل اصلی خود هزینه نشده است.

به گزارش ایلنا، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۲ تیرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: در ابتدای نشست امروز رییس کمیسیون، گزارشی از نشست خود با معاون علمی رئیس جمهور در خصوص ضرورت توجه به شرکت‌های دانش بنیان را مطرح کرد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در نشست امروز از جانب رییس کمیسیون مطرح شد که صندوق نوآوری شکوفایی باید از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری در خدمت شرکت‌های دانش بنیان باشد ولی عملا این مهم رخ نمی‌دهد و اعتبارات آن در حوزه نوآوری و فناوری هزینه نشده بلکه صرف اموری همچون ساختمان سازی شده است.

وی ادامه داد: تصویب قانون جامع مهارت آموزی نیز دیگر موضوعی بود که رئیس کمیسیون به آن پرداخت که با وجود تصویب بیش از سه ساله قانون آن، فقط یک نشست در این ارتباط تشکیل شده است که جای تأسف دارد.

فلاحی، تغییر سیستم آموزشی آموزش و پرورش به نظام ۶-۳-۳ را بدون مجوز کمیسیون آموزش و تحقیقات برشمرد که آثار مثبتی نیز نداشته است و افزود: این موضوع نیز در گزارش رییس کمیسیون آموزش بوده است.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: در مسئله تعویق کنکور نیز کمیسیون تصمیم گرفت که به این موضوع ورود نکند و تصمیم آن را بر عهده ستاد ملی کرونا واگذار کند.

وی اضافه کرد: دستور بعدی کمیسیون نیز بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون بود که در این باره نیز تصمیم گیری شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: همچنین در نشست امروز، نمایندگان ناظر برای عضویت و شرکت در ۸ مجمع، هیأت‌ یا شورای حوزه آموزش جهت معرفی به صحن علنی مجلس تعیین شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز