خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده در نطق پیش از دستور:

ملت ایران همواره نشان داده که برای نظام سلطه ارزشی قائل نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۴۶

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: ملت ایران طی انقلاب تاریخی خود نشان داد برای آنچه نظام سلطه جهانی دنبال می کند ارزشی قائل نبوده و به دنبال حفظ هویت دینی و فرهنگی خود است.

به گزارضش خبرنگار ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه ۲۲ تیر)مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز نوزدهم تیر ماه مصادف با سالگرد قیام بزرگ و سترگ مسجد گوهرشاد، گفت: اصلی ترین کارکرد انقلاب اسلامی و تفاوت انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر انقلاب ها و نظام های منبعث از انقلاب های ایجاد شده، کارکرد فرهنگی این انقلاب است.

نائیب رئیس اول مجلس شوراس اسلامی با بیان اینکه ریشه انقلاب در تغییر نوع نگاه انسان به جهان و نوع هستی شناسی این انقلاب است عنوان کرد: هدف انقلاب اسلامی پایه گذاری جامعه ای با نظام ارزشی و توحیدی بوده که منبعث از تلاش ملت بزرگ ایران در سابقه تاریخی خود و مجاهدت های فراوانی است که برای حفظ هویت ملی و دینی در قرن های متمادی کرده است.

وی ادامه داد: نوزده تیرماه سالروز حادثه گوهرشاد به واسطه قیام ملت ایران در دفاع از حیثیت زن مسلمان ایرانی، دفاع از عفت و پاکدامنی، حفاظت از جامعه زنان و قیام در مقابل لذت جویی غرب‌گرایانه است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود:ملت ایران در این مسیر حاضر شد جان بدهد اما به استبداد بی فرهنگی و برهنگی تن ندهد،استکبار جهانی و ایادی آن و نظام های استبدادی در پشت ظاهر دموکراتیک خود در پی تحمیل خواسته های شیطانی به جامعه انسانی بوده و از ابزارهای به ظاهر حقوقی و حقوق بشری و سازمان ها و نهادهای بین المللی برای پیشبرد این اهداف استفاده می کند.

وی گفت: این در حالی است که ملت ایران طی انقلاب تاریخی خود نشان داد برای آنچه نظام سلطه جهانی دنبال می کند ارزشی قائل نبوده و به دنبال حفظ هویت دینی و فرهنگی خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز