خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح کرد؛

شیوه‌نامه‌های رمز ارزها تدوین می‌شود/طلاکوبی دام‌ها به منظور جلوگیری از قاچاق این سرمایه کشور

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۵۱

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رمز ارزها را فرصت و درعین حال تهدید دانست و گفت: شیوه‌نامه‌های رمزارزها به منظور صیانت از سرمایه های کشور تنظیم و تدوین می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در حاشیه یکصد و سی امین نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: سه هفته قبل دولت تعیین تکلیف کرد و دستور داد آیین نامه‌ها و شیوه نامه‌های رمز ارزها اصلاح شود.

مویدی ادامه داد: رمز ارزها می‌تواند یک فرصت باشد اما اگر خوب در کشور جا نیفتد و به خوبی تعریف نشود، می‌تواند تهدید تلقی شود. در این راستا قرار شد با در نظر گرفتن همه ابعاد کار، شیوه نامه‌ها تدوین و به منظور صیانت از منابع ملی و سرمایه های کشور این شیوه‌نامه تنظیم شود.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحقیق و تفحص از ستاد را موضوع دیگری عنوان کرد که در این نشست مطرح شد و بیان داشت: مجلس دهم در سال ۹۵ و ۹۶ طرح تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را انجام داد و ستاد موظف است به نظر نمایندگان و ایرادات مطرح شده پاسخ داده و به نظر نمایندگان تمکین کند.  

وی افزود: گزارش طرح تحقیق و تفحص با ۴ سال تاخیر در مجلس یازدهم قرائت شد که این هم یک مساله است. نظر ستاد این است که اگر دستگاه‌ها همان موقع به تکلیف خود عمل می‌کردند، حقوق و تلاش‌های ستاد مورد تظلم قرار نمی‌گرفت.

مویدی با اشاره به اعلام نیاز کشورهای همجوار نسبت به دام ایران، اظهار داشت: محور سوم بحث‌های نشست امروز، طلاکوبی دام‌ها بود تا از قاچاق این سرمایه کشور جلوگیری شود.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای ساماندهی دام تاکید کرد: قرار شد این فرایند طوری تکمیل شود که با شناسنامه دار کردن دام‌ها از خروج این سرمایه جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز