خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز واگذاری مدت ژد ار اراضی مورد نیاز به مجتمع کشت و صنعت غذایی و دارویی شهید مدرس

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۸۶

با تصویب وزیران عضو کمیسیون لوایح حق استفاده از دو هزار هکتار از اراضی یک پلاک ثبتی واقع در شهرستان کرون محور اصفهان - داران استان اصفهان جهت ادامه اجرای طرح های دارویی و غذایی و سرمایه گذاری در این زمینه به مدت سی سال به مجتمع کشت و صنعت غذایی و دارویی شهید مدرس جهاد دانشگاهی واگذار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت دادگستری و به استناد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، با واگذاری سی ساله حق استفاده از دو هزار هکتار از اراضی یک پلاک ثبتی واقع در شهرستان کرون محور اصفهان - داران استان اصفهان به مجتمع کشت و صنعت غذایی و دارویی شهید مدرس جهاد دانشگاهی جهت ادامه اجرای طرح­ های دارویی و غذایی و سرمایه­ گذاری در این زمینه موافقت کردند.

مطابق این تصمیم، این مجوز جهت استقرار، اجرا و بهره ‌برداری از محدوده مطابق طرح مصوب، معتبر است. پس از رفع نیاز از طرح یادشده و پایان دوره بهره ‌برداری، تداوم وضع ید و بهره‌ برداری فاقد مجوز قانونی است و سازمان جنگل ­ها، مراتع و آبخیزداری کشور مکلف به اقدام طبق قانون می‌باشد.

هم چنین، سازمان جنگل ­ها، مراتع و آبخیزداری کشور (نماینده دولت در حفظ حقوق مالکیت عمومی بر منابع طبیعی) مسئول نظارت بر بهره ‌برداری از محدوده مطابق طرح مصوب می‌ باشد.

افزون بر این، در طول مدت اجرا و بهره ‌برداری از طرح، جهاددانشگاهی مسئولیت حفظ و نگهداری از محدوده طرح مصوب را با هماهنگی نماینده دولت (سازمان جنگل ­ها، مراتع و آبخیزداری کشور) بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز