خبرگزاری کار ایران

نیلی به ایلنا خبر داد؛

دیوان عالی کشور حکم اعدام تمجیدی و رجبی را تأیید کرد/ تقاضای اعاده دادرسی می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۱۵۳

وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی از تأیید حکم اعدام موکلانش توسط دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پرونده به اجرای احکام ارسال می‌شود، امیدواریم‌ بتوانیم‌ پرونده‌ را مطالعه کنیم و قطعاً تقاضای اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این حکم را در دیوان عالی نقض کنیم.

مصطفی نیلی، وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین اخبار از پرونده‌های موکلان خود، اظهار کرد: متأسفانه حکم اعدام موکلان من توسط دیوان عالی کشور، تأیید و به وکلا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه پرونده به اجرای احکام رفته است، گفت: یکی از وکلای تسخیری آقای تمجیدی و آقای مرادی نسبت به رأی شعبه ۱۵ فرجام‌خواهی کرده بودند و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان رسیدگی شد.

نیلی ادامه داد: یک نفر از سه قاضی نظر مخالف با ابرام ‌حکم داشته و مستدل و مستند نظر خود را بیان کرده اما چون دو قاضی دیگر نظر به تأیید حکم داشته‌اند، حکم تأیید و ابرام شده است.

وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی بیان کرد: ما تاکنون اجازه ورود به پرونده را نداشته‌ایم؛ با توجه به اینکه پرونده به اجرای احکام ارسال می‌شود، امیدواریم‌ بتوانیم‌ پرونده‌ را مطالعه کنیم و قطعاً تقاضای اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این حکم را در دیوان عالی نقض کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز