خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت‌وگو با ایلنا:

تبرئه کامفیروزی نشان داد که قوه قضاییه به دنبال برخوردهای اصلاحی است/ استقلال دستگاه قضا اثبات شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۸۷

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: اگرچه در یک جامعه توهین به هیچ فردی قابل قبول نیست چه برسد به آنکه آن شخص از مسئولان و مقامات کشور باشد، اما به فرض اقدام فردی در اتخاذ رویکرد و ادبیات تند، اینکه قوه قضاییه اقدام به تبرئه وی می‌کند، بیانگر وفق و مدارا با مخالفان و همچنین رویکرد اصلاح‌گرایانه دستگاه قضایی در قبال افراد است.

داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تبرئه محمدعلی کامفیروزی در دادگاه تجدیدنظر پس از محکومیت وی به ۲ سال حبس تعلیقی اظهار داشت: اقدام قوه قضاییه در تبرئه کامفیروزی گامی مناسب در جهت القاء این گزاره بود که در جمهوری اسلامی ایران از منتقدان استقبال می‌شود و با مخالفان مدارا می‌گردد. 

سخنگوی اصلاح‌طلبان در مجلس هشتم تصریح کرد: اگرچه در یک جامعه توهین به هیچ فردی قابل قبول نیست چه برسد به آنکه آن شخص از مسئولان و مقام‌های کشور باشد، اما به فرض اقدام فردی در اتخاذ رویکرد و ادبیات تند، اینکه قوه قضاییه اقدام به تبرئه وی می‌کند، بیانگر وفق و مدارا با مخالفان و همچنین رویکرد اصلاح‌گرایانه دستگاه قضایی در قبال افراد است. 

قنبری افزود: تبرئه کامفیروزی نشان داد که قوه قضاییه به دنبال برخوردهای قهری نیست بلکه در پی برخوردهای اصلاحی است؛ این رویه دستگاه قضایی رویه مطلوبی است که به اصلاح رفتار و کردار افراد جامعه منجر و سبب ارتقاء سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در کشور می‌شود. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان داشت: دشمنان همواره سعی در القاء این گزاره دارند که دستگاه قضایی در کشور ما مستقل نیست اما تبرئه کامفیروزی بیانگر استقلال قوه قضاییه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز