خبرگزاری کار ایران

دلخوش در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

طرح استیضاح هیات رئیسه مجلس ارائه شده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۸۴

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح هیات رئیسه را ارائه کرده‌ایم، گفت: متاسفانه هیات رئیسه مجلس به وظیفه خود عمل نمی کند، هیات رئیسه باید به آئین نامه داخلی توجه و پاسخگو باشد، برخی از کمیسیون‌های مجلس تاکنون تشکیل نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ تیر) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی، گفت: از آقای تاجگردون که سال ها در مجلس تلاش کردند تشکر می کنم، تشخیص مجلس خدمتگزاری وی در محلی دیگر بود.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح هیات رئیسه را ارائه کرده ایم، متاسفانه هیات رئیسه مجلس به وظیفه خود عمل نمی کند، تصریح کرد: هیات رئیسه باید به آئین نامه داخلی توجه و پاسخگو باشد، برخی از کمیسیون های مجلس تاکنون تشکیل نشده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند، اگر این مجلس نتواند پاسخگو باشد مردم روی گردان می شوند، ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد پول ملی و منطقه ای نظر خود را مطرح کردند این موضوع باید در دستورکار مجلس قرار بگیرد و به آن توجه شود.

دلخوش با تاکید بر اینکه کنترل نرخ ارز و سکه تنها وظیفه دولت نیست و کمیسیون های تخصصی مجلس نیز باید به این موضوع ورود کنند، عنوان کرد: پایه گذاری رفع مشکلات مسکن و اشتغال جوانان باید در مجلس صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت می دهم سیستم رأی گیری من و حدودا ۴۰ درصد از نمایندگان در زمان کسب آراء در خصوص دو فوریتی استخدام معلمان حق التدریس عمل نکرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزان با هزینه بالای کارگر و نهاده های کشاورزی و کمبود آب دست و پنجه نرم می کنند باید به کشاورزانی که برنج و دیگر محصولات را تولید می کنند توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز