خبرگزاری کار ایران

واعظی خبر داد؛

تشکیل جلسه سران قوا در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۶۵

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: جلسه سران قوا به زودی تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوعات تحریم و کرونا از جمله موارد حساس است چرا که جان و سلامت مردم در این موضوعات مطرح است و از نظر دولت سلامتی مردم نیز مهم‌ترین موضوع است.

وی افزود: دولت به دنبال آن است که با فراهم کردن تجهیزات تا آنجا که امکان دارد تلفات جانی نداشته باشیم و مردم بتوانند آرامش و مراقبت داشته باشند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به ضربه‌ای که ویروس کرونا به اقتصاد جهان و کشور ما وارد کرده است گفت: در شرایطی که با کرونا و تحریم‌ها روبرو هستیم برای اینکه کشور از لحاظ اقتصادی بهتر اداره شود و بتوانیم نیاز‌های مردم را تامین کنیم به انسجام، وحدت و همدلی نیازمندیم.

واعظی با اشاره به صحبت‌های امروز رئیس جمهور در جلسه هیات دولت افزود: این انسجام، وحدت و همدلی میان قوای سه گانه، نیرو‌های مسلح و نیرو‌های انقلابی بسیار حائز اهمیت است و خود حامل پیام مهمی برای دشمنان ما و آمریکا خواهد بود.

وی ادامه داد: سیاست ما همواره بر این بوده که سران سه قوه ارتباط نزدیک و همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند، اما متاسفانه در خارج از کشور عده‌ای به دنبال انداختن فاصله بین مردم و نظام و ایجاد فاصله بین مسئولان عالی رتبه نظام هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: رئیس جمهور نیز در جلسه امروز به جد اعلام کرد که مصمم هستیم روابط صمیمانه خود را با دیگر قوا حفظ کنیم و منتظر بودیم انتخابات هیات رئیسه مجلس جدید برگزار شود سپس جلسه‌ای را با سران قوا تشکیل دهیم که به زودی این جلسه تشکیل خواهد شد همچنین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز در دستور کار ما قرار دارد.

واعظی افزود: معتقدیم با تشکیل این جلسات دیدگاهایمان به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شود و همکاری‌های نزدیک و بهتری خواهیم داشت و امیدواریم با رهبری مقام معظم رهبری این وحدت و انسجام هر چه بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز