خبرگزاری کار ایران

نوش‌آبادی در نطق میان دستور:

بدون منافع شخصی و حب و بغض‌های سیاسی، تنها به حقوق ملت بیاندیشیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۳۱

مشکل بیکاری و مشکل گرانی کمر مردم را شکسته است و صدای خرد شدن استخوان های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود،

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ تیر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در محضر ملت بزرگ ایران، بار دیگر به سوگندی که در برابر قرآن مجید یاد کرده ام تاکید می کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبنای جمهوری اسلامی باشم و ودیعه ای را که ملت به من سپرده است به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت امانت و تقوا را رعایت کنم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت صادقانه به مردم عزیز پایبند باشم و در گفته ها، نوشته ها و اظهار نظرهای خود استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنها را مدنظر قرار دهم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: همکاران عزیز بیاییم بدون اغراض و منافع شخصی و حب و بغض های سیاسی و جناحی، تنها به حقوق ملت بیاندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه است دفاع کنیم و در تشخیص مصالح و  منافع مردم دچار اشتباه نشویم. همکاران عزیز امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت تصمیمگیری های مجلس قرار گیرد و دولت نیز باید با توجه به وظیفه سنگینی که به عهده گرفته است نسبت به مشکلاتی که نفس مردم را گرفته چاره اندیشی کند.

وی افزود: مشکل بیکاری و مشکل گرانی کمر مردم را شکسته است و صدای خرد شدن استخوان های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود، همکاران آزمون سختی در پیش داریم و مردم همواره نظاره گر ما هستند تا ببیند مجلس انقلابی و جهادی چه فکری برای حل مشکلات آنها می کند و چه تصمیم برای باز کردن گره های کور کشور دارد، مردم انتظار دارند نمایندگان آنها با ریل گذاری صحیح و تصویب  و اصلاح قوانین مناسب بر عملکرد دولت نظارت کنند و اگر در جایی سستی و کم کاری می بینند قاطعانه برخورد کنند و البته از مدیران متعهد و پاکدست حمایت کنند.

این نماینده مجلس گفت: به عنوان نماینده دیار ۱۵ خرداد و خدمتگزار مردمی که سابقه درخشان انقلابی و ولایی آنها به  هیچ کس پوشیده نیست، وظیفه دارم در راستای تحقق خواسته ها و مطالبات به حق آنها در حوزه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی تلاش کنم و از حقوق فراموش شده آنها دفاع کنم و به دور از حب و بغض های سیاسی و جناحی و با تأسی از فرامین ولی امر خویش از جبهه مومن انقلاب حمایت کنم و به دور از شعارهای زود گذر سیاسی پیگیر مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه خود باشم.

وی افزود: اتصال متروی تهران به ورامین، پیشوا و قرچک حق طبیعی مردم است، توسعه و رفع شهرک های صنعتی و احیای کارخانجات و کارگاه های تولیدی در دیار ۱۵ خرداد جهت اشتغال و کارآفرینی حق مسلم و طبیعی مردم است. حل مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری یک مطالبه عمومی درمنطقه است، توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی حق طبیعی جوانان این دیار است. تامین آب شرب شهرها و روستاها از سد ماملو و تامین حقابه مردم این دیار مطالبه و حق طبیعی مردم است. توسعه مراکز بعداشتی و احداث بیمارستان دراین منطقه به ویژه در شهرستان پیشوا یک مطالبه عمومی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز