خبرگزاری کار ایران

در پیامی خطاب به قالیباف مطرحشد؛

مجلس بلغارستان برای تعمیق روابط با پارلمان ایران اهمیت زیادی قائل است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۶۹

رئیس مجلس ملی بلغارستان ابراز امیدواری کرد که فرصت‌های توسعه همکاری‌های ایران و بلغارستان در بعد پارلمانی در آینده به نفع دو کشور گسترده و غنی‌تر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تسوتا کاراپانچوا با صدور پیام تبریک به مناسبت انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی خطاب به وی تاکید کرد: مجلس ملی بلغارستان برای تعمیق روابط با پارلمان ایران و فعال کردن روابط سیاسی دوجانبه اهمیت زیادی قائل است.

متن پیام رئیس مجلس ملی بلغارستان خطاب به دکتر قالیباف به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف 

ریاست مجلس شورای اسلامی 

اینجانب تمایل دارم تا صمیمانه ترین آرزوهای خویش را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی به حضور ابراز نمایم.

اطمینان خاطر می دهم که مجلس ملی جمهوری بلغارستان برای تعمیق روابط بین موسسات پارلمانی دو کشور به عنوان پیش زمینه ای اساسی جهت توسعه گفت وگوها و فعال گردیدن روابط سیاسی دوجانبه بر اساس احترام متقابل و حسن نیت اهمیت زیادی قائل است.

باور دارم که در آینده هم فرصت های توسعه و متنوع سازی همکاری‌های  پارلمانی به نفع دو کشور و ملت گسترده تر و غنی‌تر خواهند گردید.

تسوتا کاراپانچوا

رئیس مجلس ملی بلغارستان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز