خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد؛

کنترل قیمت ماسک، اولویت گشت‌های تعزیرات است

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۵۷

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اولویت گشت‌های نظارتی تعزیرات در حوزه اقلام بهداشتی، کنترل قیمت ماسک است.

به گزارش ایلنا، سیدیاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اجرای طرح اجباری شدن ماسک در کشور، اظهار کرد: گشت‌های نظارتی تعزیرات در حوزه اقلام بهداشتی برای کنترل قیمت ماسک در اولویت قرار دارد و یکی از مهمترین موضوعات در کنار رصد و کنترل بازار اقلام خوراکی، نظارت بر قیمت  ماسک و توزیع منصفانه با رعایت سقف قیمتی این کالا است.

وی با تاکید بر استمرار گشت‌های نظارتی تعزیرات بر اقلام بهداشتی، گفت: متاسفانه سقف قیمتی شفاف در این حوزه نداریم اما  براساس عرف معمول که تاکنون بوده، برای کنترل بازار اقدام کرده‌ایم.

رایگانی افزود:‌ اگر قیمت واقعی و شفاف برای ماسک و اقلام بهداشتی مشخص شود، امکان رصد بازار در گشت های تعزیرات وجود خواهد داشت.

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات، در عین حال با وجود اعلام نشدن قیمت های شفاف، قیمت های متعارف بازار مشخص است و براساس همان، اجازه توزیع و فروش بالاتر از نرخ های متعارف را نمی دهیم.

وی تصریح کرد: قاعدتاً کنترل و رصد بازار برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی ادامه دارد و برخورد با متخلفان قاطع و طبق ضوابط قانونی است.

رایگانی گفت: متاسفانه نرخ های عرضه ماسک در حد اعلام است و ضروریست وزارتخانه‌های صمت و بهداشت این موضوع در این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز