خبرگزاری کار ایران

خجسته‌پور به ایلنا خبر داد:

باهنر برای چهاردهمین دوره متوالی دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۳۰

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: در این نشست با اتفاق آرا آقای باهنر به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از سوی اعضای شورای مرکزی انتخاب شد.

علیرضا خجسته‌پور (عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت این مجموعه پس از برگزاری کنگره اخیر گفت: عصر روز گذشته اولین جلسه شورای مرکزی چهاردهمین دوره جامعه اسلامی مهندسین در دفتر مرکزی این تشکل با حضور اعضای شورای مرکزی و تعدادی از نمایندگان که عضو شورای مرکزی این تشکل هستند، برگزار شد، همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، چهاردهمین مجمع عالی جامعه اسلامی در 5 تیر ماه و در آستانه شهادت شهید بهشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این کنگره با توجه به شیوع کرونا به عنوان نخستین حزب در شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد که دوستان اعضای حزب هم استقبال خوبی از این کنگره داشتند.

خجسته پور در ادامه اظهار داشت: در این نشست با اتفاق آرا ؛ آقای باهنر به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از سوی اعضای شورای مرکزی انتخاب شد. همچنین پس از پایان رای‌گیری درخصوص برنامه‌های دو ساله آینده و انتظاراتی که از مجموعه جامعه اسلامی وجود دارد، بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز