خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده بوکانی به ایلنا خبر داد:

جلسه کمیسیون اقتصادی با معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات درخصوص افزایش قیمت دلار و سکه

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۶۲

دبیر اول کمیسیون اقتصادی از جلسه این کمیسیون با معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات در خصوص بررسی بازار ارز و سکه خبر داد.

انور حیب‌زاده بوکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره افزایش قیمت دلار به ۲۲ هزار تومان و سکه بهارآزادی به بالای ۱۰ میلیون تومان گفت: باید گفت افزایش قیمت دلار، سکه، طلا، بعضی از کالاها و مسکن یک واقعیت که اتفاقاً به یکدیگر ارتباط دارند. 

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به گرانی‌های اخیر در خصوص بازار ارز و سکه نمایندگان دوره یازدهم طرح سوال از رئیس جمهور را با محورهایی همچون نبود برنامه صحیح برای رفع مشکلات و تنگناها با بیش از ۱۰۰ امضاء جمع آوری کردند که در روزهای آینده اعلام وصول خواهد شد. 

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس با مشاهده شرایط اقتصادی و معیشت مردم، جلساتی با مدیران ارشد کشوری داشته و دارد تا علاوه بر اینکه زوایای پنهان این افزایش قیمت‌ها را مشخص کند؛ بتواند برنامه ریزی برای رفع مشکلات ارائه دهد.

نماینده مردم بوکان افزود: همچنین در روزهای آینده از وزیر اقتصاد و امور دارایی به همراه معاونین‌شان دعوت شده است تا به کمیسیون اقتصادی بیایند و گزارشاتی را از عملکرد وزارت اقتصاد درخصوص کنترل قیمت‌ها ارائه دهند و برنامه‌هایی که برای مبارزه با گرانی دارند را تبیین کنند.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی امروز هم با معاونت بخش اقتصادی وزارت اطلاعات و همچنین بخش‌های مختلف جلسه دارد که امیدوارم باتوجه به دغدغه مردم بتوانیم راهی برای کنترل قیمت‌ها پیدا کنیم.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاده است ناشی از تحریم‌ها و بیماری کرونا است که یک مدت کسب و کارها تعطیل شدند.

وی ادامه داد: البته عدم توانایی، مدیریت صحیح و نبود کنترل تاثیرگذار هم در آنچه که امروز اتفاق افتاده است بی‌تاثیر نیست که باید هرچی سریع‌تر برای رفع‌شان گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز