خبرگزاری کار ایران

به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛

ملاقات عمومی کارکنان یگان‌های آجا در بوشهر با نماینده ولی فقیه در ارتش

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۰۱

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی صبح امروز در ملاقات عمومی بصورت ویدیو کنفرانسی، به مشکلات کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان بوشهر رسیدگی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در ارتباط زنده تصویری و صوتی با تعدادی از کارکنان یگان‌های منطقه پدافند هوایی جنوب، پایگاه هوایی شهید یاسینی و پایگاه دریایی بوشهر، به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

در این ارتباط زنده ویدیو کنفرانسی که به منظور پیگیری و بررسی مشکلات کارکنان و برای نخستین بار انجام شد، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دستورات لازم برای رسیدگی و مرتفع شدن برخی مشکلات کارکنان اعم از واگذاری وام، تطبیق مدارک تحصیلی، درخواست انتقال و ... را به مبادی مربوطه صادر کرد.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: قبل از شیوع بیماری کرونا برنامه سرکشی میدانی از یگان‌های ارتش در اقصی نقاط کشور را داشتیم و در مدت حضور در این یگان‌ها ملاقات عمومی با ساکنان مستقر در کوی‌های سازمانی برنامه‌ریزی و انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه در این ملاقات‌ها، کارکنان و خانواده‌ها بصورت چهره به چهره برای طرح مشکلات حضور پیدا می‌کردند افزود: در ملاقات‌های عمومی، عزیزان ما دلنوشته‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود را بصورت شفاهی و مکتوب ارائه می‌کردند و ما برابر وظیفه گره‌گشایی‌مان موظف بودیم تا حد امکان نسبت به مرتفع ساختن این موارد پیگیری و رسیدگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اینکه در تهران هم یکشنبه‌ها به صورت مرتب این برنامه را دنبال می‌کردیم خاطر نشان کرد: بعد از شروع بیماری کرونا، رابطه ما با عزیزان قطع شد و ما به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توفیق ملاقات را بصورت حضوری از دست دادیم. از طرفی موکول کردن ادامه ملاقات‌های عمومی به بعد از مساعد شدن اوضاع، ممکن بود توفیق این خدمتگزاری را ماه‌ها به تعویق بیندازد که در همین راستا ایده ملاقات غیر حضوری و از راه دور به صورت ویدیو کنفرانسی مطرح، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: امروز برای اولین بار در ارتباط زنده صوتی و تصویری با سه یگان ارتش مستقر در استان بوشهر شامل منطقه پدافند هوایی جنوب، پایگاه هوایی شهید یاسینی و پایگاه دریایی موفق شدیم با ۴۰ نفر از عزیزان بصورت غیرحضوری ملاقات کنیم تا پیگیری و رسیدگی‌های لازم برای گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز