خبرگزاری کار ایران

عمویی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

جزئیات نشست امروز کمیسیون امنیت با رئیس سازمان انرژی اتمی/ سناریوهای مختلف حادثه نطنز در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۶۰

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی جزئیات نشست این کمیسیون را با رئیس سازمان انرژی اتمی تشریح کرد.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یک جلسه ۳ ساعته‌ با آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار کرد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آقای صالحی گزارشی را از روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان ارائه دادند و نمایندگان در جریان کار قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: دکتر صالحی در گزارش‌شان به همکاری‌های کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماه‌های اخیر اشاره کردند و گفتند که قطعنامه اخیر شورای حکام متاسفانه تحت تاثیر اطلاعات مورد ادعای رژیم صهیونیستی بوده است که ما هم به این روند اعتراض داریم.

عمومی ادامه داد: صالحی گزارشی هم درباره حادثه نطنز داد و گفت سناریوهای مختلفی در دست بررسی است، گروه‌های کارشناسی، امنیتی و اطلاعاتی در حال بررسی جوانب موضوع هستند و شورای امنیت ملی دلایل را تشخیص داده‌اند اما به دلایل امنیتی فعلا آن را اعلام نمی‌کنند. 

وی در انتها بیان کرد: در این جلسه نمایندگان دیدگاه‌های جدی خودشان را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز