خبرگزاری کار ایران

نماینده خلخال در صحن:

بازار لوازم خانگی از کنترل وزارت صمت خارج شده است/ معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان در کما به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۳۹

یک نماینده مجلس، گفت: علیرغم اظهارنظر شما مبنی بر افزایش ۳۰ درصد تولید لاستیک، شاهد افزایش قیمت آن هستیم و یا بازار لوازم خانگی عملا از کنترل وزارت صمت خارج شده است. آیا خبر دارید امروز یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدغنی نظری خانقاه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از گزارش سرپرست وزارت صمت با بیان اینکه به دلیل ضعف برنامه‌ریزی وزارت صمت و خارجه متاسفانه به سمت وابستگی به بیگانگان در حال حرکت هستیم، گفت: قیمت‌ها ساعت به ساعت بالا می‌رود و شما تماشاگر هستید. آقای روحانی اگر معیشت مردم مهم است، چرا دلیل عزل رضا رحمانی را بیان نمی‌کنید؟ چرا هنوز وزیر صمت معرفی نشده است؟

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش رایزن‌های بازرگانی در سایر کشورها بسیار مهم است. ما می‌توانیم با استفاده از آنها برای ۶۰۰ میلیون نفر جمعیتی که در کشورهای همسایه وجود دارد، بازاریابی کنیم اما این اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: آقای مدرس خیابانی شما به جای گزارش در مورد قیمت مرغ و تخم مرغ و ارزاق عمومی درباره تولید ماسک گزارش می‌دهید! اقدام شما برای کنترل قیمت خودرو چیست؟ چرا برای شکستن انحصار خودروسازی اقدام نمی‌کنید؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علیرغم اظهارنظر شما مبنی بر افزایش ۳۰ درصد تولید لاستیک، شاهد افزایش قیمت آن هستیم و یا بازار لوازم خانگی عملا از کنترل وزارت صمت خارج شده است. آیا خبر دارید امروز یخچال به قیمت پراید خرید و فروش می‌شود؟

وی ادامه داد: گرانی در کشور بی‌داد می‌کند و عملا معاونت حمایت از مصرف‌کنندگان در کما به سر می‌برد. بازرسان شما در بازار حضورشان دردی را دوا نمی‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به سرپرست موقت وزارت صمت گفت: برنامه شما در مورد واحدهای تولیدی غیرفعال چیست؟ دولت باید پیگیر رفاه و اقتصاد باشد اما امروز رفاه عمومی برای مردم باقی نمانده است. باید تلاش کنیم تا شرایط بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز